1.den STŘEDA & ČTVRTEK:

Chvilku po 10 hodině se začínají sjíždět první účastníci zájezdu. Sraz byl strategicky zvolen před Šedisovým barákem v Kobylisích, aby to měli po cestě i ty co jsou z Pražského předměstí:D. Pepíno nelenil a sehnal transita, do kterého se nám to vešlo všechno i s kolama a Mikysovou skládací vilou. Okolo dvanáctý vyrážíme na cestu. Hnedle po projetí německé čáry nás zastavuje nečekaně německá hlídka. Po pár dotazech (kde máte drogy a zbraně) nám s úsměvem vrátili doklady a popřáli hezkou cestu. Cca za 12 hodin pohodový jízdy přijíždíme do kempu. Na recepci nás odtučnili od párset éček (prý že jsou stejně nezdravý) a přidělili nám místo pro naši vilu. Odpoledne jsme věnovali aklimatizaci a zabydlování. Na večír začal foukat vlahý vánek od moře (10-13 m/s).Popadli jsme 7.5 Sessiona, malýho Radsaila a vyrazili na noční pláž.

2. den PÁTEK:

Protože byli všichni nadržený na 1. den kajtění den začíná celkem brzo. Smontovali jsme buggy, pobalily draky a vyrazili na spot. Po tom co jsme se přiblížili ke vstupu na pláž nás neminula nehoda místním dědkem. Ten asi neměl rád kitery a při sjezdu s buggy na pláž nám postavil do cesty baner. Šedis to neustál a skončil pod kolem rozjeté buggyny. Mezitím co se vymotával sedřenej ze zadní osy, Pepíno s Martinem to vzali do svých rukou a vypadalo to, že dědkovi rozbijou hubu. Nakonec to uklidnila kolemjedoucí záchranná hlídka a po chvíli i policie. Celá aféra se za chvíli uklidnila a my se konečně dostali na spot. Fouká 5-6 m/s po pláži. Rozbalili jsme testovačky JoJo wing4fly 4.5, ET 5.5, Sessiony 7.5 a 10 a začali ladit formu. Martin dostává 1. rady a seznamuje se s powerkitingem. Po soumraku se vracíme do kempu. Okolo dvanáctý přijíždí druhá část bandy, která nestíhá večerku kempu a odjíždí spát kamsi pryč:).

3.den SOBOTA:

Hned po ránu dorazila banda kempující v industry zóně ve Wijku a po malý snídani se šlo na pláž. Bohužel foukalo slabě (4,5 m/s) a zase po pláži. Nicméně vítr byl stabilní a vybízel aspoň k lehkému svezení a testování nových JOJO draků. Testovačky se zúčastnilo nové JOJO RM 09 vevelikosti 8 a 10m2 a taky JOJO Session 7,5 na baru se zbrusu novým vývazem. Večer pak proběhla lehká kalbička.

4. den NEDĚLE:

Probouzíme do již slábnoucího deště a neskutečného bordelu. Šedys nám posléze oznamuje, že binec před stanem má na svědomí lištička, která byla u něj v postýlce. Zřejmě chtěla povozit na ocásku. Liška byla zřejmě na tolik nadšená z našich odpadků, že se na místě posrala blahem. Po snídani přestalo pršet a přihnal se SUPER WIND. Proto byla celá banda už okolo oběda na spotu. Na místě naše nadšení ještě narostlo, protože pláž byla panensky rovná a tvrdá po nočním přílivu a winda foukal víc než v ideálním směru od moře. Okamžitě se začíná s pojezdama a IJmujdenská pláž prokazuje své vlastnosti v podobě neuvěřitelně rychlého progresu u každého z nás. Martin se toho dne nádherně rozjezdil na buggyně tažené instinktivním drakem JOJO ET 2,5. Mikyz se konečně rozskákal. Srna a Šedys doladili graby a točky. Evička s Bárou se vydávali na výlety po celé délce spotu. Pepíno učil Zuzku základy BodyKitingu. Lafoun s Moukou se pokoušeli o rychlostní rekordy s fungl novejma drakama. Kromě toho, že Mikyz hodil draka na hlavu skopčákovi, který ho pak táhl 50 metrů po pláži k žádnému incidentu nedošlo. Večer jsme byli všichni úplně mrtví. Proběhla drahá a malá večeře u araba, trocha alkoholu, něco špeků a šlo se na kutě.

5. den PONDĚLÍ:

Všechny probouzí neuvěřitelnej pařák. Po snídani šampiónů – tj. kafe, cigára a špeky, jsme vyrazili na průzkum místních bunkrů. Cestou zpět jsme stihli utratit 2 eura za vstup do velice chudého muzea bunkrů. Po obědě jsme dorazili na pláž. Teplota vzduchu byla okolo 32°C ve stínu, ale vítr byl opět luxuska (4-6m/s) od moře. Kromě luxusního poježdění jsme si zalítali z písečných dun. Mezi největší událost dne byl zařazen SUPER CRASH Lafouna se Šedysem. Při kterém skočil Šedys přímo pod kola Lafounovi BigFootky, která ho následně přejela. Kromě lehkejch pohmožděnin a naraženin se nikomu nic nestalo.

6. den ÚTERÝ:

Ráno opět hrozný tropy, který jak Mikyz vysvětluje způsobují skvrny na slunci (tzv. ozounové díry), které ho doprovází celým jeho životem. Kdyby jel tenhle člověk na poušť, tak by snad rozkvetla ;). Smířeni s nevyhnutelnýma pařákama se pomalu vypravujeme na pláž. Na spotu zjišťujeme, že winda je mizernej a tak se aspoň koupem a zevlujem. Odpoledne to balíme a razíme na výlet do Amsteru. V centru města pak jezdíme do kola, protože zde není takřka žádná možnost parkování. Problém se nám podařilo vyřešit v ulici Heerengracht strasse. Poté co jsme vystoupili z vozu Lafouna málem sesřelil cyklista. Lafoun podrážděný z hladu a cestování prohlašuje, že na cyklisty sere a ať ho prej klidně naberou do žeber – že prej ještě uviděj jak poletěj!!! Vyrážíme na chálku k Arabovi. Po vydařené večeři se jde za kurvama. Bohužel RedLights District se nedaří najít. Za nedlouho následuje nevyhnutelná srážka místního cyklisty se zahleděným Lafounem. Výsledek srážky byl 1:0 pro cyklistu, který pomalu nesundal ani nohy ze šlapek. Zato Lafoun plachtil schopně ;). Konečně objevujem červený lucerničky a výlet začíná nabírat grády. Bohužel bez peněz nám zbyly pouze smutný oči a tak jsme se šli potěšit do CoffeShopu Bushmann, kde náš výlet po Amsterdamu finišuje. Chvilku se nám nedaří najít káru, ale po cca 30 minutách tápání v ulici jsme se zorientovali a nabrali správný směr. Chvíli před 00:00 už razíme do kempu, kde všechno chrápe.

7. den STŘEDA:

Ráno klasicky začíná pařákem ve stanu a winda je opět na pikaču. Fouká po pláži okolo 3-4,5 m/s. Šedys s Mikysem celej den pojali jako Rest.Day a zevlujou v Kempu. Zbytek zájezdu jde na pláž aspoň trochu pojezdit a vykoupat se v Severním moři. Protože kdy jindy si vychutnat koupání v takhle studenym moři, než když je s váma na dovolený Mikyz. Martin a Zuzka už bez problémů jezdí buggy i MTB. Večer další vynikající kalba…

8. den ČTVRTEK:
Pařák a skoro žádnej vítr. Vyrážíme do námořního musea v Den Helderu, asi 70km z IJmuidenu. Cena pro studenty 5 euro a pro dospělé 6 euro je víc než přátelská. Muzeum je velice rozsáhlý a jeho prohlídka zabere celej den. Mezi největší vychytávky a zajímavosti patří prohlídka ponorky. Interaktivní část, ve které si můžete třeba vystřelit z kanónu, sestřelit nepřátelská letadla a mraky dalšího. Cestou domů jsme se ještě stavili na nákup ve městě sýrů – Alkmaar.

9. den PÁTEK:
Po snídani se začal první turnus balit a druhá část bandy šla scheckovat winda z bunkrů… První bandes odfrčela po poledni a zbytek vyrazil na výlet do dalšího nádhernýhho městečka – Leiden. Po návštěvě místního bárku jsme se šli podívat na hradební pevnost, která stojí na navezené zemině a písku a je proslulá svou zajímou minulostí. Po procházce města jsme se vyzevlili na náplavce jednoho z místních kánálů. Okolo půlnoci odjeli do kempu spát.

10.den SOBOTA:
Na spotu fouká sice po pláži, ale pěknejch 5-8 m/s a tak lítáme a jezdíme co to dá. Moukovi se věnujou kurzujícím ochrochtům. Srna ztratil veškerý zábrany a začal předvádět salta :D. Mikyz si půjčil buggynu a s úsměvem z ní vylezl až v podvečer. Následuje ježdění a zevling na spotu až do západu slunce.

11. den NEDĚLE:
Balení a po poledni odjezd domů :( Celej tejden byly nezkutečný pařáky!!!