Mosmore 2015

Trans Onego Kite Enduro 2014

Letošního třetího ročníku jsme se jako první češi konečně také účastnili tohoto neobvyklého závodu. Závod se jede na Oněžském jezeře, které je druhým největším v Evropě (po Ladožském) a které se nachází 450 km...

Kite kurz Milovice 11/2011

Od ranních hodin foukal svěží východní vítr o síle 8-12m/s. Slunce lehounce prohřívalo milovickou letištní plochu a barvy podzimu se rozlévaly po okolí. Po půl jedenácté byli všichni účastníci a instruktoři CZKF na místě a jednodenní kurz powerkitingu mohl začít.

Ijmuiden_LKCamp_2011

Kite Force Team má za sebou další Landkiting Camp. Tento rok se vyrazilo od Prahy cca 900km vzdálený spot – Ijmuiden. Soustředění trvalo celých osm dní a dva dny jsme si ponechali na postavení a sklizení zázemí. Tradičně se bydlelo v Campu Duindoorn....

Letní tábor Pět P

Czech Kite Force mělo tu čest naučit základům kitingu děti, které zrovna trávili část letních prázdnin v letním táboře pořádaným spolkem "Pět P". Všechny děti zvládli kurz na výbornou a to i přes nepříznivé pověrnostní podmínky.

Nedělní pojezd na Smeťáku

Výborné nedělní poježdění (4. 5.6.2011) na pražském kite spotu Smeťák. Bylo nádherné počasí a tak jsme se vydali na Smeťák a že nebylo čeho litovat se dozvíte z fotograffií.

Kite kurz Praha - Smetak 05/2011

Na Pražském spotu "Smeťák" se v neděli sešla skvělá parta lidí, kteří chtěli okusit pod vedením zkušených instruktorů powerkiting naplno. Počasí jak z pohádky... Nádherně jasno, teplota okolo 25°C a na obzoru mírná fronta oblačnosti, která věstila tolik potřebný vítr.

Koma Kite Competition 2011

Bylo nebylo: - první párty z pátka na sobotu v rytmu skvělé ARA Company, za rozbřezku jsme si konečně prohlédli tento nádherný spot - sobotní dopolední ježdění s největšíma zbraněma na čerstvě posekaném a uválcovaném povrchu...

MČR Panenský Týnec 2011

CZECH KITE FORCE ve spolupráci s mecenášem kitingu XAXAPEM a Asociací českého powerkitingu AČP připravili pro všechny příznivce a jezdce landkitingu 2.závod českého poháru. Akce proběhla v termínu 27.-29.5.2011 na letišti Panenský Týnec.

Dump Kite Contest 2011

První závod LK sezóny 2011 a historicky vůbec první závod ČPLK, který byl pořádaný na území hlavního města Prahy slavnostně započal v sobotu dopoledne na spotu zvaném "Směťák". I přestože se nepříznivá proroctví větrných gurů z předešlých dnů

FreaKite Fest Milowitz 2010

Ve dnech 28. až 31. 10. 2010 proběhl již tradiční FreaKiteFest Milowitz. Hlavní součástí festivalu byl 5. ročník závodu Open mistrovství ČR v Buggykitingu a Landkitingu. Návštěvníci mohli otestovat nové modely kitů, získat další poznatky a zkušenosti nebo si jen vyzkoušet...

Kitebuggy WM De Panne 2010

Kitebuggy World Maistershaft Belgie - De Panne - o tom jak to bylo... Probíhá drážkování posledního, sedmého kola a můžeme vyrazit. Je půl čvrtý ráno a vyjíždíme od Jenkiho na sever, kde nabíráme již skoro za světla v Tisý Radka a v Ostrově Pod Císařem Pína.

Landkiting Romo 10/2010

Ve 4 hodiny ráno, s mírným klasickým zpožděním potkáváme na SRN hranicích Pína se Zuzkou. Kolem 13 hod.jsme na Romu. Na pláži v areně, kam rovnou míříme, je sice trochu mokro a bahnito, ale přesto se tam prohání spousta buggy pilotů a pár MTBs jezdců.

Milowitz Summer 2010

Hned na samém začátku prázdnin od 1.-12.7.2010 se na letišti Boží Dar u Milovic konal druhý ročník landkitingového soustředění - Milowitz Landkiting Camp 2010 a zde je pár fotografií z této podařené akce

Landkiting ROMO spring 2010

Report s fotogalerií z našeho dánského landkite tripu na ostrov Romo. Na ostrově Romo se nachází jedna z největších kite aren určených pro ladnkiting a buggykiting.Míxtní kite spot je ohromá tvrdá pláž, která přímo vybízí ke kite výletům a projížďkám kite buggy a landkite boardu.

Rana Circle Race 2010

Na Ranou vyrážíme po pátečním velmi smutném poledni. Berem to přes Roudnici, kde na mě čekají opravení draci, je to skorem cestou, a kolem pátý vjíždíme do areálu letiště Raná. Po vyřízení nutných záležitostí ...

Adolfov Winter 2010 JOJOWINGS

Pár foteček z testovačky nového vybavení do naší kite školy. Odzkoušeli jsme modeli JOJOWINGS ET (INSTINCT) od velikosti 1,5qm až po velikost 5,5qm. Taky jsme doladili a konečně dostali do vzduchu kite JOJOWINGS SESSION ve velikosti 12qm.

Snowkite Stormy Adolfov 2010

Máme za sebou další ze skvělých soustředění, tentokrát na sněhu. Týden strávený v prostředí Krušnohorských hor, Tisských skalních měst a Adolfovských plání byl opravdu zážitkem a totálním relaxem od uspěchanosti všedních dnů.

JOJO WINGS KITE TEST 2009

Jako první přichází na řadu JOJO RS 7,5 m v barvě zeleno-modré. Mouka se rozplývá nad tou barvou až v oblacích, já jsem střízlivější:). Kupodivu drak je úplně nový a nebyl asi ani jednou venku. Navázat a otestovat. Tah výborný, na kraji okna drží, létá bez nejmenších...

Rana Cup 2009

Na Ranou jsme dorazili již při pátečním večeru a po malých přípravách na sobotní závod jsme povečeřeli v místní hospůdce hned pod kapitánským můstkem letiště. Sobotní ráno nám přináší krásný, leč bezvětrný den a po odložení briefingu jdeme provětrat stroje

ME 2009 St. Peter Ording

Předpoklad byl stihnout severočechy na Romu (Dánsko). Lafounův novej vehikel po repasi jel celou dobu v pohodičce 130 km/h a takřka bez přestávky střídajíc se u volantu jsme kolem šestý večer dorazili na Romo.

Ijmuiden_LKCamp_2009

Chvilku po 10 hodině se začínají sjíždět první účastníci zájezdu. Sraz byl strategicky zvolen před Šedisovým barákem v Kobylisích, aby to měli po cestě i ty co jsou z Pražského předměstí:D. Pepíno nelenil a sehnal transita...

Landkiting Summer Camp Milowitz 2009

Začínají prázdniny. Já s Mírou se začínáme těšit a připravovat na Summer camp Milovitz, kam se podle předpovědi chystáme od neděle 5.7. Zbytek tejdne probíhá ladění auta i MTB a oslav konce školního roku.

Landkiting Holandsko zima 2009

Přestože je zima a většina spolubláznů myslí jen na snowkiting, my jsme vyrazili do Nizozemska provětrat pláž v Ijmuidenu. Důvodem cesty byl začátek studijního pobytu Evičky.V tomto období bývá u Severního moře většinou zataženo...

Kite kurz Milovice 2009

Na první jarní den jsme si dali dostaveníčko opět na letišti v Milovicích. I když to ráno nevypadalo, počasí se během dne zachovalo vzorně a po obědě nám krom sluníčka nabídlo i slabší vítr. I přes nepříliš ideální podmínky se nás na místě sešlo velké množství.

Landkiting Milovice 17.3.2009

17.3.2009 - Po skoro probděné noci strávené ve stanu, kdy jsem klepal kosu jako na Sibiři, protože jsem si doma zapomněl karimatku, jsme v neděli ráno započali den, na který jsme se tolik těšili. Jeden z prvních letošních landkitingů.

Snowkiting Nové Hutě 2008

Předpověď bídná! Jediné pro nás vzdálenostně dostupné místo kde měl být winda byla Šumava. Po krátkém přemýšlení jsme se tedy rozhodli vydat se na námi zatím neprozkoumané místo - Nové Hutě. Spot se nachází lehce nad 1km n.m.

Test Day Hosín 2008

K vyzkoušení zde byly draci od firem JOJO Wings (RM, RM+, a nový Session), Pegas (např.nová Chiméra), EasyFly (Twisty), PeterLynn (Hornet) a Airush. Vzhledem k nízkým teplotám blížícím se bodu mrazu byla jediná možnost jak neprochladnout co nejvíce jezdit.

ME Gravelines 2008

Druhý zářijový týden se česká reprezentace v buggykitingu vydala do městečka Gravelines (13tis.obyvatel) v regionu Nord pas de Calais (Francie) na mistrovství Evropy. Mistrovství se účastnilo 67 závodníků (z toho 8 žen), kteří dohromady reprezentovali 10 národů.

Kitearena Snowkite Contest 2008 - Hosín

V kategorii mtb byla účast větší, okruh jelo 13 a freestyle 5 jezdců. Za zmínku stojí určitě večerní párty v sporthotelu Barborka, kde jsme byli ubytovaní a která byla taky velice vydařená:), cena za osobu a noc i se snídaní nás přišla na 310 Kč.